-->

2017. augusztus 23., szerda

Prológus

- Köszönöm Los Angeles! Imádlak titeket! - zártam le a koncertemet. A közönség még mindig sikított, éreztem amint meg könnyebbülök mikor kialudtak a fények. A színpad mögé siettem ahol már a csapatom várt. - Lori, ma ez volt az utolsó fellépésed. Szép munka volt! - állt meg előttem Bob a menedzserem. Középkorú fickó volt, ha kellett szigorú, máskor pedig jó fej volt. Mindenki körülöttem nyüzsgött. Susan a stylistom a kezembe nyomta a ruhát amire le cserélhettem ezt a kényelmetlen öltözetet. Hálásan néztem rá, mire ő egy mosollyal viszonozta nézésemet majd a öltözőt céloztam. Mikor kiléptem onnan a kezembe nyomott Bob egy napszemüveget majd karját a hátamra vezette és elkezdett szinte tolni a hátsó kijárat felé. Mikor kiértünk meg csapott a hideg levegő, így jobban húztam össze magamon a kardigánt. Egy kocsi várt ránk ami egész jól nézett ki, de nem ment zökkenő mentesen a beszállás. A rajongóim rohantak felém mikor megláttak. Bob már készült volna betuszkolni a kocsiba, de intettem neki, hogy ne tegye. Körülbelül hatan, heten lehettek. - Szia! Lorien, imádlak! Te vagy a legjobb énekes! Csinálhatnánk egy közös képet? - mondta az egyik aranyos lány aki körülbelül lehetett 14 éves. - Persze! - néztem rájuk mosolyogva. Mikor mindenkivel meg csináltam a képet integetve szálltam be az autóba. - Jake! Először Lorit és utána engem vigyél haza. - szólt oda neki Bob. Jake csak bólintott mint mindig. Már több hónapja ő a sofőrünk, de még nem hallottam beszélni. A menedzserem hátra nézett rám, majd a kezembe nyomta a telefonom. Egy nagy sóhajjal fordultam az ablak felé és kibámultam rajta. Már este volt de az emberek még mindig az utcán lézengtek. Valószínűleg buliba tartottak a fiatalabbak az idősebbek meg munkából jöttek. Sajnos nekem nincsen időm bulizni, bár a munkám az én diszkóm. 2 év telt el azóta, hogy híres énekes nő lettem. 17 éves koromban fedeztek fel a youtubon. Akkor még saját csatornám volt ahol számok feldolgozását énekeltem. Megnőttek a követőim száma, majd egyszer egy ismeretlen szám hívott. Miután felvettem megtudtam, hogy szeretné ha abban a kisebb faluban fellépnék ahol lakik. Elősször nem hittem szavainak, de még is elmentem. Nem hazugság volt. Ez után a fellépés után egyre többször hívtak énekelni más falukba majd idők multán városokba. Ez tartott 8 hónapon keresztül. A legelején még csak szórakozásból csináltam, majd pénzt is kaptam érte. A 8. hónap után keresett fel Bob. Azt mondta énekes nő lehetek ha csatlakozom hozzá és hát nem hazudott. Itt vagyok és csak török felfele. Már saját számaim vannak amiket másik dolgoznak fel. Nagyon jó érzés amikor találkozok azokkal az emberekkel akik miatt itt tarthatok. Sok szeretetet kapok tőlük. Persze ott vannak az utálkozók is akiken csak nevetek. Nah jó, volt egy idő amikor még szíven ütött a dolog, hogy mások azt kommentelik a képeim alá, hogy rohadj meg és a többi. De ezt is meg lehet szokni. Bobnak hála sok híres embert megismertem, ez a legjobb dolog ami életemben velem történt. - Itt vagyunk. - szólalt meg menedzserem. Kinéztem az ablakon, majd megláttam az otthonom. -Köszönöm a fuvart. - néztem rá Jake-re aki biccentett egyet. - Bob, holnap találkozunk. - kacsintottam rá. - Aludd ki magad! - szólt ki a kocsiból miután kiszálltam. Bólintottam egyet, majd a kocsi elhajtott. A táskámban kezdetem el kutatni, hogy megtaláljam a bejárati ajtó kulcsát. - Végre! - szólaltam meg halkan mikor megéreztem a hideg fémet a kezemben. Kinyitottam az ajtót és megcsapott a ház melege. Úgy döntöttem, hogy most leülök enni mivel már nagyon korgott a gyomrom. Benéztem a hűtőbe, amiből kivettem a tegnapi megmaradt gyrost és elkezdtem enni. Kivettem a telefont a zsebemből, majd feloldottam. Nem lepett meg az amit láttam. Facebook - 155k értesítés. Instagram és a többi szintén ugyan úgy több ezer értesítés várt rám. Megnyitottam a facebook-ot ahol leginkább lájkokkal és kommentekkel kapcsolatos, de egy valami kiszúrta a szemem. Justin Bieber megjelölt egy bejegyzésben. Összeráncolt homlokkal nyitottam meg azt a bejegyzést. " Pár ember azt hiszi, hogy ő a világ közepe csak mert a youtube sztárság helyett felkarolták azért, hogy híresség legyen. De valójában sosem lesz az. Kamu híresség? @LorinaBlack " Most futott át az agyamon, hogy ennek mi baja van? Életemben nem beszéltem vele és soha nem is találkoztam vele. Miért kell ez a gyűlölködés, ha nem csináltam ellene semmit? Hirtelen ment fel bennem a pumpa. Úgy döntöttem figyelmen kívül hagyom, de ez már végképp nem ment mikor az aznapi képem alá olyan kommentek jöttek, hogy " Ne játszd az eszed kamu híresség! " Ha ő így én is ugyan úgy. " Pár ember biztos nagyon unatkozik, vagy túl unalmas az élete mert, hogy az enyémet ócsárolja. Hmm... Feltűnési viszketegség? @justinbieber "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése